10 Şub 2009

bisikletle gezinti

Gönderen Hasret Nuhoğlu zaman: 02:05

Özgür Emin artık evde özgürce dolaşabiliyor. İlk adım yürüteciyle, bisikletleriyle istediği yere gidebiliyor. Bisikletlerini taşdevrindeki gibi ayakları ile hareket ettirmesi gerekiyor. İlk başlarda biraz zorlansa da kendini öne hareket ettirerek ilerleyebiliyor. Bisikletinin arkasına da oyuncaklarını yüklüyor onları bir yerden başka yere taşıyor, sürekli arkasına bakarak kontrol etmeyi de ihmal etmiyor. 

Bazen salondan koridora da çıkıp geziyor. Kardanadamlı kazağı ve pijaması ile beni mutfakta ziyarete geliyor. Özgürcüğü salona bırakıyorum oyuncakları ile oynarken sonra benim olmadığımı farkedince koltuklardan veya bisikletinden tutunarak mutfağa gelmeye çalışıyor. Tutunacak bir yer bulamadığında veya dengesini tam sağlayamadığında yerinden kıpırdamadan ağlayarak beni yanına çağırıyor. Yanına gittiğimde bakıyorum ki bizim yaramaz duvara tutunmuş hiç hareket edemiyor, çaresiz durumda. Beni görür görmez yüzünde bir gülümseme beliriyor. Bir ohhh çekiyor içinden sonra yaramazlıklara devam...

Benden selam olsun tüm sevdiklerime:*

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez