21 Eki 2009

öe ve teknoloji

Gönderen Hasret Nuhoğlu zaman: 00:10
Özgür Emin teknolojiyi çok yakından takip ediyor. Bilgisayar, cep telefonu ve televizyon onun için çok önemli. Telefonla konuşmaktan çok zevk alıyor. Teyzeleriyle konuşurken beni yakalarsa heme telefonu istiyor ve uzun uzun konuşuyor, arada bir el kol hareketleri ile ya bir kuşu gösteriyor ya da bir oyuncağını, sonra kahkahalarla gülüyor, bazen de ağlamaklı bir sesle birşeyler anlatıyor. Annen napıyor diye sorulduğunda telefonu hemen bana uzatıyor. Geçenlerde elinde ev telefonu vardı ben de diğer odada bilgisayarımı topluyordum, Özgür'ün gülme seslerini duyunca merak ettim, beni görür görmez telefonu bana uzattı. Hatice teyzesi telefonun diğer ucundaydı, şaşkınlıkla beni Özgür Emin mi aradı diye soruyordu. 

Özgür Emin bebeklikten bu yana bilgisayarlarla çok haşır neşir. Bebekken babasının masasının üzerindeki yastıktan bilgisayara dokunmaya çalışıyorken şimdi artık bilgisayarla istediğini yapabiliyor. Ekranda babasının yazdığı program var bizim tontiş de onları çok ciddi bir tavırla kontrol ediyor. "Bakalım babam neler yapmış?" 

Parmakları ile tek tek tuşlara basıyor bir yandan da ekrandaki değişiklikleri izliyor. 

"Bilgisayarda yaptıklarımı babaanneme de göstereyim bari"

Özgür Emin evde çok fazla televizyon izlemiyor sadece bir kaç tane sevdiği çizgi film var, onları izlemekle yetiniyor. Sevdiği çizgi filmler: Caillou, Sedrik, Şirinler... Sevdiği dizi: 7 numara (özellikle sabit tiplemesi) ayrıca maçlar...

Maçı çok heyecanla izliyor ve onlarla konuşmaya çalışıyor. Sahada koşan futbolcuları görünce o da etrafında dönmeye ve sevinç çığlıkları atmaya çalışıyor..

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez