4 Şub 2010

Enerji Testi

Gönderen Mert Nuhoglu zaman: 20:27
Tontiş beni çok yoruyor. Akşam eve gelince, en az bir saat koşmalı oyun oynuyoruz. Yakalamasız kovalamaca, gözümün önünde saklambaç, tek taraflı top döndürme...

Ben yoruluyorum, tontiş minicik bacaklarıyla nasıl yorulmuyor anlamak mümkün değil; hem de onu yormak için her türlü kurnazlığı yaptığım halde. Çabuk yorulsun diye ben yürürken, onu emeklettiriyorum. Yorucu hareketler yaptırıyorum. Durduğum yerden topu uzağa atıyorum, koşup getirttiriyorum. Yine de pes eden taraf ben oluyorum. 

Aralarda dinlenmek için şöyle yapıyorum: Gidiyorum, tontişin odasındaki yer minderlerinin üzerinde, tontişin arabalarıyla oynamaya başlıyorum. O da geliyor, arabalarla oynuyor. Ben bu arada, arkamı yastıkla destekliyor ve yatar pozisyonda oynamaya devam ediyorum. Bu arada, tontişin bana bakmadığı zamanlarda, gözlerimi kapatıp, 15 saniyeliğine uyuyabilir miyim diye test ediyorum. Bu oyun tontişi 5 dakika meşgul ediyor. Ama sonra kaldığımız yerden koşturmalı oyunlara devam etmek için beni kaldırmak istiyor.

Ayağa kalkmamak için son numarama başvuruyorum: Yastık fırlatarak tontişi devirme oynu. Özgür Emin, koşu için hazırlık yaparken, küçük yastıklardan birini ona fırlatıyorum. Özgür Emin, bunun bir oyun olduğunu zannettiği için, gülerek tepki veriyor. Tüm yastıkları sırayla fırlatıyorum. Sonra da tontişten, oyuna devam etmek için, yastıkları toplamasını istiyorum. Tontiş zevkle bunu yapıyor. Sonra tekrar fırlatmaca. Tabi bu aksiyon da tontişe yeterli gelmiyor. Sonra yine zor bela kalkıp kovalamacaya devam. 

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez