19 Kas 2008

yürümem lazım!!!

Gönderen Hasret Nuhoğlu zaman: 13:42

Özgür Emin dışarıyı izlemeyi çok seviyor. Pencereden ağaçları, dışarıda oynayan çocukları ve martıları izliyor. Babaannesi ile birlikte pencereden dışarıyı izliyor minik tontiş. O kadar meraklı ki dışarda olanlara çok dikkatli bir şekilde hayretler içinde izliyor etrafı. Minik eliyle de pencereden tutunuyor. O sırada dışarıda çocuklar oyunlar oynuyordu. Ben acaba ne zaman büyüyüp onlarla birlikte oyun oynayacağım. Bir an önce büyümem gerek. En çok istediğim şey yürümek, koşmak, arkadaşlarımla dışarda oyunlar oynamak diye düşünüyor galiba. 

1 yorum:

yaramaz ikizler, Tugra ve Erdem... on 21 Kasım 2008 11:04 dedi ki...

Hasretcim, oglusun cok tatli masallah, allah nazarlardan korusun. Yurumeye basladiktan sonra sana hic rahat vermez artik, ben benim iki yaramazdan biliyorum, evde ne bilgisayari acabiliyorum, ne tv, nede elime birsey alip okuyabiliyorum. tahminimca seninde calisman biraz daha zorlasabilir, allah kolaylik versin. evlatlarimiz bize bagislasin.
opuyorum sevgiler

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez