28 Tem 2008

Ozgur Eminin Hareketleri

Gönderen Mert Nuhoglu zaman: 03:25
Bebeğimizin yanına yaklaşıp onu öpmeye kalkıştığımızda, ağzını açıyor. O da bizi yalamaya çalışıyor. Fakat ağzını açıp kafasını tam oynatamıyor. Ağzını açıp, duruyor. Gelen bir şey olursa, onu yalıyor. Eğer ağzına sığarsa, onu emmeye başlıyor.
Özellikle burun emmeyi çok seviyor.

Üzerine örtüsünü serdiğimizde, hemen bacaklarını havaya kaldırıp hareketler yaparak, onu atmaya çalışıyor. Eğer örtünün ucu, yüzüne doğru gelirse, bu sefer elini ona doğru götürüp, emmeye çalışıyor.

Ellerini göbeğinin üst tarafında birleştirip, ağzına doğru çekiyor. Ağzının içine sokuyor ve yalıyor. Tek elini ağzına götüremiyor, ancak bu şekilde elini ağzına götürebiliyor.

Emziği, ulaşabileceği hizada tutuyorum. Ağzını açıyor. Sonra ellerini emziğe doğru uzatmaya çalışıyor. Fakat istediği gibi ellerini kontrol edemediğinden, emziği kavrayıp ağzına götüremiyor.

Sabah 5-6 gibi uyanıyor. Genellikle 8'e kadar cıvıldıyor kendi başına. Sonra yine uyuyor. Sonra 9-10 gibi yine uyanıyor. 12-13'e kadar yine ayakta oluyor. Arada bazen 15-30 dakika yine uyuyor.

Benim bilgisayarımın yanında yastık koyuyorum. Yastığın ortası uzunlamasına oyuklu. Oraya yatırıyorum. Çoğu zaman orada sessiz ve mutlu duruyor. Ağlamıyor. Bazen kendi kendine hareketler yapıyor. Beni izliyor.

1 yorum:

asma sarah on 24 Nisan 2010 07:38 dedi ki...

http://www.islamicfinder.org/prayerPrintable.php?city2=Istanbul&state=34&id=36008&longi=28.9647&lati=41.0186&country2=Turkey&zipcode=&today_date_flag=2010-4-24&changeTime=16&pmethod=1&HanfiShafi=1&dhuhrInterval=1&maghribInterval=1&dayLight=1&dayl=1&timez=2.00&dayLight_self_change=&prayerCustomize=&lang=&fajrTwilight=0&ishaTwilight=0&ishaInterval=0&month=7&year=2008

sabah 5-6 gibi uyaniyor demissiniz. merak ettim bu websayfasindan Temmuz 2008'de Istanbul'da gunes dogma vaktini buldum. Tahmin ettigim gibi ayni zamana denk geliyor! Demek dogal uyuma saati kurgumuz gunes dogmadan uyanmak uzere ayarlanmis. Biz uymuyoruz o ayri konu :)

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez