28 Tem 2008

Parmak yakalama oyunu

Gönderen Mert Nuhoglu zaman: 08:48
Çok komik bir hareketi var Özgür Emin'in. Bilgisayarımın yanında yatarken, bazen sol elimi ona doğru uzatıyorum. Parmaklarımla oynuyor. Bir eliyle, baş parmağımı yakalıyor. Öbür eliyle serçe veya yüzük parmağımı yakalıyor. Sonra parmaklarımı kendine doğru çekmeye çalışıyor. Fakat elleri kayıyor. Tekrar parmağımı yakalamaya çalışıyor. Ona yardım ediyorum. Parmaklarımı çekmesine izin veriyorum. Parmaklarım ağzına yaklaşınca, ağzını açıyor. Hemen yalamaya çalışıyor. Fakat ellerini tam istediği gibi yönetemediğinden, yanlışlıkla parmaklarımı uzaklaştırıyor. Tekrar deniyor. Bu sefer daha iyi kavrıyor ve parmaklarımdan birini ağzının içine iyice sokmayı başarıyor. Hemen çenesini kapatıyor. Henüz dişleri yok, fakat parmağımı sıkıca ısırarak sabitliyor, bir yandan da emmeye başlıyor. Elleriyle benim parmaklarımı alttan sımsıkı tutmaya çalışıyor. Sanki avını kaçırmak istemeyen bir avcı gibi. Çok komik bir bebek bu Özgür Emin.

Bazen elim boşta dururken de beni avlıyor. Bir bakmışım, serçe parmağımdan yakalamış beni. Kendisine doğru çekmeye çalışıyor. Bıraksak bizi yiyecek herhalde :)

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez