5 Ağu 2008

Sabah erken saatlerde...

Gönderen Hasret Nuhoğlu zaman: 01:54
Sabahları Özgür Emin çok erken uyanıyor. Sabah altıdan sonra onu yanıma alıyorum. Kendi kendine sesler çıkarıp, oyunlar oynuyor. Arada bir bana dokunuyor, sanki anneciğim uyan da birlikte oyun oynayalım der gibi. Bazen gözlerimi hafifçe açıyorum, o da bana bakıyor, hemen gülümsüyor. Bana bakarken tüm yüzü gülüyor. Biraz onunla konuşunca o da karşılık verir gibi sesler çıkarıyor. Annesini sabahları erken uyandırmaya çalışıyor. Benim de en çok istediğim şey zaten. Bebeğimizin sesiyle ve neşesiyle uyanmak çok mutlu ediyor beni, sabah sabah pozitif bir enerji ile yükleniyorum. Birlikte spor yapıyoruz. Tabi onun yaptığı hareketleri yapmam imkansız. Bacaklarını yukarı kaldırıp ayaklarını ortada birleştiriyor. Çok hareketli... 

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez