5 Mar 2009

Her Seyi Tutayim

Gönderen Mert Nuhoglu zaman: 03:14
Özgür Emin'in komik tavırlarından biri de her şeyi aynı anda tutmaya çalışması. Masamda otururken, hemen kalemlerime doğru uzanıyor ve bir kalem alıyor. Bunun üzerine ben başka bir kalem buluyorum, onunla çalışmaya başlıyorum. Bu sefer benim elimdeki kaleme uzanıyor. Neyse, onu da veriyorum, ayrı bir kalem alıyorum. Bu sefer onu da almaya çalışıyor. Fakat yeni kalemi alınca, elindeki kalemlerden birini bırakmak zorunda kalıyor. Bu sefer düşürdüğü kalemi fark ediyor, onu almak için, elindekini bırakıyor. Bu böyle devam ediyor.

Benzer şekilde, özgür emin, bisiklete bindiğinde oluyor. Bisikleti sürerken, yolda yürütecini fark ediyor. Hem bisikleti sürüyor, hem de yürüteci itiyor. Sonra çamaşır sepetini görüyor, bu sefer çamaşır sepetini de elini alıyor. Ta ki düşünceye kadar bu böyle devam ediyor. 

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez