7 Mar 2009

tontisle yürüme alistirmalari

Gönderen Mert Nuhoglu zaman: 22:15

salondaki koltukların arasındaki boşluğu biraz genişlettik. yere oturuyoruz. tontişin ilgisini çeken plastik bir su şişesini alıp koltuklardan birine doğru atıyorum. sonra tontişi ayağa kaldırıp arkasından hafifçe destekleyiyorum. biraz da heyecanlanması için tontişe tezahürat yapıyorum. tontiş su şişesini almak için koltuğa doğru tutunmadan ilerliyor.

kollar önde, her adımda sallana sallana, zombi gibi ilerliyor. yaklaşık 8-10 adım atınca koltuğa ulaşıyor. su şişesini tutunca, yine tezahürat yapıyorum. çok heyecanlanıyor ve çığlıklar atıyor. yanına gidip, o heyecan sırasında su şişesini alıyorum. bu sefer öbür tarafa geçip, şişeyi almaya gelmesi için, şişeyi sallıyorum. heyecanla bana doğru yürüyor. böyle 5-10 tur atıyoruz...

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez