16 Ağu 2008

bıcı bıcı macerası

Gönderen Hasret Nuhoğlu zaman: 23:59
Özgür Emin'in göbeği 15. gününde düştü. Ertesi gün babannesiyle birlikte banyo yaptırdık. İlk banyosu biraz zorlu geçti. Çok ağladı. Sonraki günlerde babasıyla düzgün tutamadığımız, biraz da korktuğumuz için haftada bir banyo yaptırıyorduk. Yine ağlıyordu. Ama banyo yaptırma şeklimiz çok komikti. Küvetinde filesi olduğu halde babası sıkı bir şekilde onu tutuyor, ben de vücudunu yıkıyordum. O zamana kadar ağlamıyordu, bir yandan da kulağına su kaçmasın diye sıkı sıkı kapatıyorduk kulaklarını, başından da suyu dökünce korkuyordu sanırım. Çok fena ağlamaya başlıyordu. Biz de biraz panik oluyorduk. Banyo yaptırma merasimimiz çok zorlu geçiyordu. Aradan iki ay geçtikten sonra, kardeşimin düğünü için Çankırı'ya gittiğimde bir akrabamızbeni bebeğimizi banyo yaptırırken gördü ve hemen elimden aldı bebeği. Sonra o kadar hızlı ve basit bir şekilde yıkadı ki, ne bebek ağladı ne kendisi stres oldu. Onu görünce eve gelir gelmez bebeğimizi banyo yaptırdım. Gerçekten de bizim tekniğimizden dolayı bebek ağlıyormuş. Bebeğimiz şimdi her gün banyo yapıyor ve çok mutlu. Onu küvetine yatırdığımda konuşuyorum onunla, gülümsüyorum, ona suyun sıcaklığını soruyorum ve her hareketime karşılık veriyor. Mutlu ve huzurlu bir şekilde banyomuzu yapıyoruz. Sonra annemiz bebeğine masaj yapıyor. Zaten banyodan sonra bebeğimiz huzurlu bir şekilde mışıl mışıl uyuyor.

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez