16 Ağu 2008

Yeni oyuncak fikri: mekanik el

Gönderen Mert Nuhoglu zaman: 02:47
Bizim bebeğin en sevdiği oyuncağın insan eli olduğundan artık emin oldum. Dişlikler, garip kuklalar, emzikler hiçbiri insan eli kadar ona cazip gelmiyor. Elimi çekiyorum, hemen ağlamaya başlıyor. Emziğini çıkarıyorum, hiçbir tepki yok. Onun yüzünden bilgisayarda 5 parmak klavye kullanmayı öğrendim. Eskiden 10 parmak yazardım. Şimdi sol eli, bebeğe hasrettik mecburen. Şöyle biyonik bir el yapsalar, uzayıp büzülen, çekilip her yöne kıvrılabilen. Eğer diğer bebekler de bizim parmak canavarı gibi insan parmağı yemeye meraklıysa, bu ürün çok iyi tutabilir. Bu yazıyı, Çinceye çevirtip, alibaba.com'da mı yayınlamalı acaba?

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez