25 Ağu 2008

Özgür Emin'in korkuları

Gönderen Hasret Nuhoğlu zaman: 04:48
Özgür Emin bebekken sürekli irkiliyordu, biz de onun korktuğunu düşünüyorduk. Halbuki bu davranışları korku değil bir tür reflekmiş. Aslında korku öğrenilen bir duygu. Bazı günler biraz tedirgin davranışlar sergiliyor. Mesela anne sütü içmeye başladığında birden arkasına dönüp dakikalarca bakıyor, sanki birileri var da onlarla konuşuyormuş gibi. Sonra emmeye devam ediyor ama her 3 saniyede bir arkasına bakıp tekrar sütünü alıyor. Bazı geceler çok ağladığında ve ben diğer odada olduğumda beni birden görünce korkuyor ve daha çok ağlamaya başlıyor. Belki beni birdenbire görünce korkuyor olabilir diye artık yanına giderken yumuşak bir sesle benim orada olduğumu söylüyorum. Bir defa da o uyurken yanına yatmış onu izliyordum, birden gözlerini açtı ve beni görünce irkildi. Normalde uyandığı zaman yanında beni görünce hemen gülüyor ve konuşmaya başlıyor. Veya sakin sakin kendi kendine oynuyor. Arada bir de olsa bu tür korkuya yönelik tutumları beni biraz endişelendirse de sanırım bu da bir tür refleks.

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez