8 Oca 2009

Dedemle başbaşa

Gönderen Hasret Nuhoğlu zaman: 01:32
Ankara'da keyfim çok yerindeydi. Sürekli bir sevgi seli beni sarıyordu. Sabahları dedemle ve annemle kahvaltı yapıyorduk, teyzem okula gidiyordu erkenden. Sonra dedemle oyunlar oynuyorduk, dedemin her hareketini dikkatlice izliyordum. Beni güldürmek için çok komik hareketler yapıyordu. Doktora sınavından sonra annem sabahtan dışarı çıkıyordu, teyzem de okula gidiyordu ben de dedemle başbaşa kalıyordum. Benimle ilgilenmek için neler yapıyordu bir bilseniz. Altımı kirlettiğimi fark etti, ama o zamana kadar hiç bir bebeğin altını değiştirmediği için sanırım biraz tereddüt içindeydi. Ama birden bir cesaret geldi ve açtı altımı, ben de şu dedeme bir oyun oynayayım dedim. Bezimi açar açmaz altımı ıslattım, dedem şaşırdı ne yapacağını bilemedi sonra gülmeye başladı, o gülünce ben de güldüm. Altımı ve çevreyi temizlemeye başladı, çok eğleniyorduk bir yandan da bana komik birşeyler söylüyordu, çok anlamasam da söylediklerini ben yine gülümsüyordum. Sonra bezimi önden yapıştırması gerekirken arkadan yapıştırmaz mı, neyse ben birşey söylemedim, nasıl olsa annem gelince fark ederdi durumu. Sonra bana çorba pişirdi dedem. Çorbayı içirmeye çalışırken dedem ben de bir yandan ağzımı iki yana kaçırıyordum, o ağzıma tam kaşığı yerleştirirken ben hemen kaçırıyordum. Anlayacağınız gün sonunda dedemle çok eğlenceli bir gün geçirdik. Sonra dedeme bir sarıldım...(Fototoğraf çekilirken çok hareket etmiştim:)

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez