8 Oca 2009

Özgür Emin doktora sınavında

Gönderen Hasret Nuhoğlu zaman: 01:23

Özgür Emin Ankara'da annesinin doktora sınavına ona destek olmak ve moral vermek için teyzesi ve dedesiyle birlikte katıldı. Soğuk bir Ankara sabahında yola koyuldular, uzun bir mesafeyi otobüsle gitmek zorundaydılar. Dedesi ve annesiyle birlikte otobüse bindiler. Annesi biraz stresliydi, onun için çok önemli bir gündü. Ben de yaramazlık yapıp annemi üzmeyeyim diyen Özgür Emin uslu uslu durmanın yanısıra arada bir annesine de sarılarak onu rahatlatmaya çalışsa da birkaç dakika sonra uykuya daldı. Uyandığında sınav salonundaydılar, başında teyzesi ona bakıyordu gülümseyerek, annesi de sürekli birşeylerle uğraşıyordu, anlaşılan stresi daha da artmıştı. Dedem de annemin hocaları ile konuşuyordu. Sonunda beni farkettiler, herkeste bir telaş vardı. Birkaç saat annemde ayrı kaldım ama teyzem ve dedemle güzel vakit geçirdim. Birkaç saat sonra annem dışarı çıktığında yüzü gülüyordu anladım ki herşey yolundaydı. Çok mutlu oldum, bana sarılınca. Sonra birden herkes beni sevmeye, öpmeye çalıştı, ne olduğunu anlayamadım ama çok hoşuma gitti. 

Stresle başlayan bugün sonunda mutlu bir sonla bitmişti. Anneme kavuştum yaşasın!!!

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez