11 Oca 2009

ilk yeni yilim

Gönderen Hasret Nuhoğlu zaman: 01:21

2008 nisan ayında dünyaya geldim. Şimdi yeni bir yıla girmek için hazırlanıyoruz. Sabah annem bababmla beni bir coşku ile uyandırdı, bugün yeni yıla gireceğiz diyordu. Neden bu kadar mutluydu anlayamadım. Akşam sarıyerde büyük aile buluşması vardı. Babaannem bizim için güzel yiyecekler hazırlamıştı, ama ben daha bu yiyeceklerden yiyemiyordum malesef. Dedem bana biraz yoğurt yedirdi. Biraz da muz yedim. Yine tüm ilgi benim üzerimdeydi. Bahattin amcamla Şükran teyzem bana bir oyuncak almışlardı. Bir yandan dişimi kaşıyor bir yandan da elimde sallayarak sesler çıkarıyordum topumla. Kucaktan kucağa dolaşıyor, sürekli hareket halinde olmaktan çok zevk alıyordum. Evde dikkatimi çeken çok fazla obje vardı, nereye baksam ilginç birşey, elimi nereye atsam yeni eşyalar. Ama nedense elimi attığım eşyalar bir bir yer değiştiriyordu, ben elimi uzatıyorum bir de bakıyorum ki eşya gitmiş. Ama ben yine de kaşla göz arası oynayacak, dokunacak birşeyler buluyordum. Sonra annemle birlikte aldığımız yeni yıl hediyelerimizi verdik, bu benim ilk yeni yılımdı ve herkese hediyeler almak çok eğlenceliydi. Bu hediye faslı biraz uzun sürdü, sonra benim uykum geldi. Uyandığımda herkes ayaktaydı, ben de kucaklar arasında dolaşıyordum. Herkes bir anda beni öpmeye başladı, sanırım yeni yıla girmiştik. Babamla amcam bir kenarda sohbet ediyorlardı, sohbet o kadar yoğundu ki görmediler bile beni. Neyseki annem babamın yanına götürdü beni onu da öptüm. Yeni yıla sevdiklerimle girdim. 2009 yılı hepimize güzel günler getiririr inşallah. Yeni yılda yürümeyi, konuşmayı, kendi başıma hareket etmeyi çok istiyorum...

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez