10 Oca 2009

çok uzaklardan beni görmeye gelen teyzeme:)

Gönderen Hasret Nuhoğlu zaman: 13:45
Bayramdan birkaç gün önce Ağrı'dan Fatma teyzem beni görmeye geldi. Onu doğduğum ikinci gün görmüştüm ilk defa, sonra 2,5 aylıkken düğününe gitmiştik annemle. Şimdi de üçüncü defa görüşümdü. İlk gördüğümde onu tanımakta zorlandım, biraz ağlamaya başladım ama sonra baktım ki anneme çok benziyor, yavaş yavaş inceledim ve tanıdık biri olduğuna karar verdim. Teyzemi karşıladığımız gün annem okula gitti, biz de teyzemlerle ve dedemle gezmeye gittik. Yemeklerim annemin çantasında kalmış biraz aç kaldım ama sonra teyzem bana balık aldı, biraz da yoğurt... O kadar çok acıkmıştım ki hemen hapur hupur yedim, sonra keyfim yerine geldi. Herkesin benimle ilgilenmesi ne kadar güzel:) nihayet annem de geldi, beni çok özlemiş galiba sarılıp durdu bana (laf aramızda ben de onu özlemiştim). Sonra hep beraber eve döndük. Evde sürekli kucakta geziyordum. O gece iki teyzemin arasında yattım, arada sırada annem de geldi yanıma. Ertesi sabah annemle Hatice teyzem okula gitti,  dedem de dışarı çıktı, bu sefer de Fatma teyzemle başbaşaydım. Teyzem biraz hastaydı, karnı ağrıyormuş. Benimle oyun oynarken hep gülüyordu. Benimle şarkı söyleyip dans ediyordu. En güzeli de her ne zaman uyansam çevremde hep gülen birilerinin benimle ilgileniyor olmasıydı.

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez