8 Oca 2009

teyzoşumlayken...

Gönderen Hasret Nuhoğlu zaman: 01:57
Havanın güzel olduğu bir gün annem ve teyzemle birlikte gezmeye gittik. Otobüse bindik, teyzemin kucağında elimi onun suratında gezdirirken ve elimi gözüne sokmaya çalışırken birden halsizleştim ve uykuya dalmışım. Uyandığımda kalabalık bir yerdeydik, ismi kızılaydı. Ben de bebek arabamla geziyordum. Annemle teyzem sohbet ederken onları rahatsız etmek istemedim, etrafı izlemeye başladım. Kocaman binalar vardı, onlara bakmak beni biraz yordu ben de çevremdeki insanlara odaklandım. Ben geçerken herkesin gözü bendeydi, gülümseyerek geçiyorlardı yanımdan. Acaba beni nereden tanıyorlar diye düşündüm. Bu kadar kısa sürede çok popüler olmuşum meğer:) Ben de onlara gülümsedim. Benim gülümseyişimi görenler şakınlıkla yanındakine birşeyler söylüyordu neşeyle. ne yapsam çok beğeniliyordum. Bir ara annemle teyzemi özledim ve ağlamaya başladım. Onlarda yolun ortasında bana komiklik yaparak güldürmeye çalışıyorlardı beni ama nafile ben arabadan çıkmak istediğimi o kadar güzel anlatıyordum ki, onlar da beni kucağına almaya mecbur kaldılar. İlk önce annemin kucağındaydım, kucakta da etrafı izlemek daha zevkliymiş. Sonra teyzemin kucağında devam ettim etrafı izlemeye. Hatice teyzem beni bir palyaçonun yanına götürdü, ilk gördüğümde biraz ağladım, hiç kimseye benzetemedim, sonra bana ördek şekilli bir balon verdi, sanırım beni sevmişti ben de onu sevsem iyi olur dedim ve gülümsedim ona. 

Hatice teyzem annem dışarı çıktığında benimle oyunlar oynadı, dedemin kocaman yatağında taklalar attık, elime kalemi tutturdu birlikte boyama yaptık. Bana masal anlattı. Annemin yorgun olduğu gecelerde bana ninni söyleyerek beni uyuttu. Boynuna sarılıyorum, ninnimi dinleyip uyuyakalıyorum. Anneme sürekli benim gelişimimden bahsediyor, okulda öğrendiklerini anlatıyormuş. 

Artık adımlar atmaya başladım, teyzem beni evde sürekli dolaştırıyor. Dedeme doğru yürüyorum sonra beni kucaklıyor, herhalde oyun oynuyoruz, çok eğleniyorum.

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez