11 Oca 2009

Istanbul'a donus

Gönderen Hasret Nuhoğlu zaman: 01:06
Evimizi çok özlemişim. yatağımı, oyuncaklarımı...İstanbul'a döndüğümüzde babaanemlerin sarıyerdeki evlerine gittik. Dublin'den halacığım da gelmişti. Dedemi ve babaannemi çok özlemiştim. Onlar da beni çok özlemişler ki, kucaklarından indirmediler beni. Sürekli sarılıp hasret giderdik. Halam bana yeni ciciler getirmiş. Geceyi birlikte geçirdik. Gece ben biraz ateşlendim, annemle babaannem bana ilaç verdiler, annemin kucağında uyudum sabaha kadar. Biraz grip olmuştum sanki, sürekli hapşırıyordum ve burnum akıyordu. Ama gülücük saçmaya devam ediyordum. Kendimi biraz yorgun ve halsiz hissetsem de bir türlü uyumak istemiyordum. Dedem bana mandalina suyu sıkıyordu ben de hapur hupur içiyordum, sonra gene sıkıyor ben gene içiyordum. Halam da sürekli çok tatlı bir bebek olduğumu söylüyordu, yaptığım hareketleri şaşkınlıkla izliyordu. Sonra yengem ve amcam da geldi. Yemekler yendi, sohbetler edildi. Amcam beni yürütmeye başladı. Herkes heyecanla beni izliyordu ben de onlara biraz şov yaptım. Asker gibi yürüdüm, rap, rap, rapp...O kadar alkış karşısında biraz ben de heyecanladım tabi. Yürüsem kimbilir nasıl sevineceklerdi:)

0 yorum:

 

Ozgur Eminin Bebek Gunlugu Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez